- Lisainfo
- Kategooria: Artiklid
- Avaldatud: Laupäev, 12 September 2015 14:31
- Kirjutas Katrin Talvak
- Klikke: 369
Esileht
Esileht
Katrin Talvak
Telefon: +372 5884 7555
E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Turundusjuhtimine.ee OÜ
Reg nr 14283183
Mina olen Katrin.
Kui soovid, võin olla teie ettevõtte turundusjuht. Kui tunnete, et teie ettevõtes ehk täiskohaga ja päris oma turundusjuhi järele ei ole vajadust, kuid aeg-ajalt oleks siiski neis teemades abi vaja, olen rõõmuga teie päralt pakkudes just neid lõike turundusprotsessidest, mis vastavad teie soovidele, vajadustele ja võimalustele.
Turundusjuhi teenus, mida pakun, liidab ühtseks tervikuks kogemused, mida olen oma pagasisse korjanud ligi 15-aastase turunduspraktiku karjääri jooksul.
Alates 2016 aastast olen tegutsenud vabakutselise turundusjuhina pakkudes nii konkreetsei projektipõhiseid või püsivat turundusjuhi teenust erinevatele suurematele ja väiksematele ettevõtetele.
Täpsem info minu eelnevate karjäärialaste tegemiste kohta on leitav minu LinkedIn kontol.
Olete heades kätes!
Kohtumisteni!
Turundusstrateegia annab ülevaate ettevõtte turunduse üldistest eesmärkidest - mida soovitakse saavutada ning kuhu soovitakse jõuda. Eesmärkideks võivad olla nii käibe kasv, kliendirahulolu suurendamine, uutele turgudele sisenemine või uue toote turule toomine. Turundusstrateegias kaardistatud turundusplaan kirjeldab tööriistu ja tegevusi, mida strateegia elluviimiseks kasutatakse.
Turundusstrateegia sisaldab endas järgmisi etappe:
1) Situatsioonianalüüs
Kus hetkel asume? Kes on meie tarbijad? Mis on nende vajadused? Millised on meie tooted, mis vastaksid meie tarbijate vajaduste rahuldamiseks? Millised on meie toodete konkurentsieelised? Kes on meie konkurendid? Milline on aeg ja koht nende vajaduste rahuldamiseks? Millised on turu trendid (turu suurus ja kasvuvõimalused, ohud ja võimalused)?
2) Prognoos
Prognoosi faasis kaardistaakse ära võimalikud arengud ja muutused turu -ja konkuretnsisituatsioonis ning klientide ootustes.
3) Eesmärkide püstitamine
Määratlus, kuhu soovitakse turundustsükli lõpuks jõuda. Siin tuleb arvesse võtta ettevõtte üldisi eesmärke, võimalusi, turusituatsiooni ja trende.
4) Turundusmeetmestiku välja töötamine
Tegevusplaan, milliseid meetmeid kasutatakse turundusplaani elluviimiseks ning valikud, kuidas seda tehakse. Traditsioonilselt kasutatakse 4 komponendist koosnevat turundusmeetmestikku: toode, hind, müügikoht ja turunduskommunikatsioon.
Tootega seotud meetmed on need, mis lõpptulemusena peavad tekitama kliendi rahulolu ning toote või teenuse abil rahuldama kliendi vajadusi.
Müügikohaga seotud meetmed peavad tagama kliendi jaoks parimad võimalused toote või teenuse hankimiseks.
Hinnaga seotud meetmed peavad kliendi jaoks tähendama rahulolu ja heameelt, vahetades raha kliendi jaoks millegi väärtuslikuma vastu.
Turunduskommunikatsioon peab andma sihtturule täielikku info toote või teenuse kohta, aitama kliendil aru saada tema vajadustest ja aktiveerima ettevõtte toodete või teenuste müüki.
5) Turunduseelarve
Lähtuvalt eesmärkidest, meetmetest ning kaardistatud tegevustest, töötatakse välja turunduseelarve.
Hinnad
Turundusstrateegia koostamine (täispakett koos turundusplaaniga) 550€+KM
Turundusplaani koostamine (1 aasta) 350€+KM
* Hinnad on orienteeruvad ning sõltuvad konkreetsest projektist ning töömahukusest.
Kampaaniate korraldamine A-st Z-ni ehk teisisõnu ideest kuni analüüsini.
Lähtuvalt teie soovidest, vajadustest ja võimalustest, kaardistame üheskoos reklaamkampaania eesmärgid - mida soovite selle kampaaniaga saavutada. Seejärel vaatame üle eelarve - kui palju on vajalik ja mõistlik eesmärgi saavutamiseks investeerida. Lähtuvalt seatud eesmärkidest ja eelarvest, tekitame kampaaniale sisu: valime tooted/teenused/sõnumi, vajadusel organiseerime tõlked, valime välja sobivaimad ja optimaalseimad meediakanalid, loome kampaania visuaalid ning lepime kokku ja peame hinnaläbirääkimised meedia -ja reklaampindadega. Kampaania vältel monitoorime jooksvalt selle toimimist. Vajadusel teeme muudatusi pakkumise sisus, visuaalides või meediavalikus. Peale kampaania lõppu esitame analüüsi kampaania tulemustega.
Korraldame teie reklaamkampaaniaks vajalikud foto- video- audioreklaamide sessioonid koostöös parimate ja professionaalseimate partneritega.
Hinnad sõltuvad kontreetsest kampaaniast, selle meediaplaanist ja töömahukusest.