• branding
  • sotsiaalmeedia
  • marketing
  • sisuloome
  • kliendihaldus

Esileht

Katrin Talvak

Telefon: +372 5884 7555

E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Turundusjuhtimine.ee OÜ

Reg nr 14283183

 

 

 

Mina olen Katrin.

Kui soovid, võin olla teie ettevõtte turundusjuht. Kui tunnete, et teie ettevõtes ehk täiskohaga ja päris oma turundusjuhi järele ei ole vajadust, kuid aeg-ajalt oleks siiski neis teemades abi vaja, olen rõõmuga teie päralt pakkudes just neid lõike turundusprotsessidest, mis vastavad teie soovidele, vajadustele ja võimalustele. 

Turundusjuhi teenus, mida pakun, liidab ühtseks tervikuks kogemused, mida olen oma pagasisse korjanud ligi 15-aastase turunduspraktiku karjääri jooksul. 

 

  • Olen juhtinud turunudusprojekte SEB Pangas (2004-2008) juhtides tolleaegse Eesti Ühispanga nimevahetuse protsessi, korraldades kliendivastuvõtte, korraldades korporatiivkingituste haldamist ning koordineerides sponsorlusprojekte.
  • Estonian Airis Eesti turu turundusjuhina (2008-2012) tegelesin kogu lennuettevõtte turunduse haldamisega, mis suunatud koduturule: reklaamikampaaniad, bränding, sponsorprojektid, sotsiaalmeedia haldamine, üritusturundus ja lojaalsusprogramm EuroBonus.
  • Dunker OÜ tootejuhina (2012-2014) vastutasin tuntud ja hinnatud kaubamärkide (nagu näiteks Vina Maipo, Torres, J.P.Chenet jpt) brändide müügitulemuste ja turunduse eest Eesti turul.
  • Frontier Hockey turundusjuhina (2014-2015) olin vastutav Eesti väikeettevõtte turundustegevuste eest välisturgudel (USA, Kanada, Tšehhi, Venemaa, Läti, Rootsi, Soome jne).

 

Alates 2016 aastast olen tegutsenud vabakutselise turundusjuhina pakkudes nii konkreetsei projektipõhiseid või püsivat turundusjuhi teenust erinevatele suurematele ja väiksematele ettevõtetele.

Täpsem info minu eelnevate karjäärialaste tegemiste kohta on leitav minu LinkedIn kontol.

 

Olete heades kätes! 

Kohtumisteni!

Tagasiside vorm












 

Turundusplaan

Turundusstrateegia - suund, kuhu soovid liikuda.

Turundusplaan - meetmestik, kuidas turundusstrateegia ellu viiakse.

Turundusstrateegia annab ülevaate ettevõtte turunduse üldistest eesmärkidest - mida soovitakse saavutada ning kuhu soovitakse jõuda. Eesmärkideks võivad olla nii käibe kasv, kliendirahulolu suurendamine, uutele turgudele sisenemine või uue toote turule toomine. Turundusstrateegias kaardistatud turundusplaan kirjeldab tööriistu ja tegevusi, mida strateegia elluviimiseks kasutatakse.

Turundusstrateegia sisaldab endas järgmisi etappe:

1) Situatsioonianalüüs

Kus hetkel asume? Kes on meie tarbijad? Mis on nende vajadused? Millised on meie tooted, mis vastaksid meie tarbijate vajaduste rahuldamiseks? Millised on meie toodete konkurentsieelised? Kes on meie konkurendid? Milline on aeg ja koht nende vajaduste rahuldamiseks? Millised on turu trendid (turu suurus ja kasvuvõimalused, ohud ja võimalused)? 

 2) Prognoos

Prognoosi faasis kaardistaakse ära võimalikud arengud ja muutused turu -ja konkuretnsisituatsioonis ning klientide ootustes.

3) Eesmärkide püstitamine

Määratlus, kuhu soovitakse turundustsükli lõpuks jõuda. Siin tuleb arvesse võtta ettevõtte üldisi eesmärke, võimalusi, turusituatsiooni ja trende.

 4) Turundusmeetmestiku välja töötamine

Tegevusplaan, milliseid meetmeid kasutatakse turundusplaani elluviimiseks ning valikud, kuidas seda tehakse. Traditsioonilselt kasutatakse 4 komponendist koosnevat turundusmeetmestikku: toode, hind, müügikoht ja turunduskommunikatsioon.

Tootega seotud meetmed on need, mis lõpptulemusena peavad tekitama kliendi rahulolu ning toote või teenuse abil rahuldama kliendi vajadusi.

Müügikohaga seotud meetmed peavad tagama kliendi jaoks parimad võimalused toote või teenuse hankimiseks.

Hinnaga seotud meetmed peavad kliendi jaoks tähendama rahulolu ja heameelt, vahetades raha kliendi jaoks millegi väärtuslikuma vastu.

Turunduskommunikatsioon peab andma sihtturule täielikku info toote või teenuse kohta, aitama kliendil aru saada tema vajadustest ja aktiveerima ettevõtte toodete või teenuste müüki.

 5) Turunduseelarve

Lähtuvalt eesmärkidest, meetmetest ning kaardistatud tegevustest, töötatakse välja turunduseelarve.

 

Hinnad

Turundusstrateegia koostamine (täispakett koos turundusplaaniga) 550€+KM

Turundusplaani koostamine (1 aasta) 350€+KM

* Hinnad on orienteeruvad ning sõltuvad konkreetsest projektist ning töömahukusest.

  Küsi lisa

 
Reklaamkampaaniate korraldamine

Reklaamikampaaniate korraldamine ettevõttele.

Reklaamkanalite leidmine ning kampaanite läbi viimine.

Kampaaniate korraldamine A-st Z-ni ehk teisisõnu ideest kuni analüüsini.

Lähtuvalt teie soovidest, vajadustest ja võimalustest, kaardistame üheskoos reklaamkampaania eesmärgid - mida soovite selle kampaaniaga saavutada. Seejärel vaatame üle eelarve - kui palju on vajalik ja mõistlik eesmärgi saavutamiseks investeerida. Lähtuvalt seatud eesmärkidest ja eelarvest, tekitame kampaaniale sisu: valime tooted/teenused/sõnumi, vajadusel organiseerime tõlked, valime välja sobivaimad ja optimaalseimad meediakanalid, loome kampaania visuaalid ning lepime kokku ja peame hinnaläbirääkimised meedia -ja reklaampindadega. Kampaania vältel monitoorime jooksvalt selle toimimist. Vajadusel teeme muudatusi pakkumise sisus, visuaalides või meediavalikus. Peale kampaania lõppu esitame analüüsi kampaania tulemustega.

Korraldame teie reklaamkampaaniaks vajalikud foto- video- audioreklaamide sessioonid koostöös parimate ja professionaalseimate partneritega.

  • Reklaamid sotsiaalmeedias (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube)
  • Google AdWords ja Google Display
  • Online reklaamid (reklaamvõrgustikud, online väljaanded)
  • Raadioreklaamid
  • Printreklaamid (ajalehed, ajakirjad)
  • TV
  • Välireklaamid

 Hinnad sõltuvad kontreetsest kampaaniast, selle meediaplaanist ja töömahukusest.

Küsi lisa