Turundusplaan - meetmestik, kuidas turundusstrateegia ellu viiakse.

Turundusstrateegia - suund, kuhu soovid liikuda

Turundusstrateegia annab ülevaate ettevõtte turunduse üldistest eesmärkidest - mida soovitakse saavutada ning kuhu soovitakse jõuda. Eesmärkideks võivad olla nii käibe kasv, kliendirahulolu suurendamine, uutele turgudele sisenemine või uue toote turule toomine. Turundusstrateegias kaardistatud turundusplaan kirjeldab tööriistu ja tegevusi, mida strateegia elluviimiseks kasutatakse.
Kuidas see töötab

Turundusstrateegia sisaldab endas järgmisi etappe

Situatsioonianalüüs

Kus hetkel asume? Kes on meie tarbijad? Mis on nende vajadused? Millised on meie tooted, mis vastaksid meie tarbijate vajaduste rahuldamiseks?

Prognoos

Prognoosi faasis kaardistaakse ära võimalikud arengud ja muutused turu -ja konkuretnsisituatsioonis ning klientide ootustes.

Eesmärkide püstitamine

Määratlus, kuhu soovitakse turundustsükli lõpuks jõuda. Siin tuleb arvesse võtta ettevõtte üldisi eesmärke, võimalusi, turusituatsiooni ja trende.

Turunduseelarve

Lähtuvalt eesmärkidest, meetmetest ning kaardistatud tegevustest, töötatakse välja turunduseelarve.

Turundusmeetmestiku välja töötamine

Tegevusplaan, milliseid meetmeid kasutatakse turundusplaani elluviimiseks ning valikud, kuidas seda tehakse. Traditsioonilselt kasutatakse 4 komponendist koosnevat turundusmeetmestikku: toode, hind, müügikoht ja turunduskommunikatsioon.

Turundusmeetmestiku välja töötamine

Tegevusplaan, milliseid meetmeid kasutatakse turundusplaani elluviimiseks ning valikud, kuidas seda tehakse. Traditsioonilselt kasutatakse 4 komponendist koosnevat turundusmeetmestikku: toode, hind, müügikoht ja turunduskommunikatsioon.

Feature

Feature

Hinnad

Turundusstrateegia koostamine (täispakett koos turundusplaaniga) 550€+KM

Turundusplaani koostamine (1 aasta) 350€+KM

* Hinnad on orienteeruvad ning sõltuvad konkreetsest projektist ning töömahukusest.

KIRJELDUS

Klientide tagasiside ja ülevaated