Kus hetkel asume? Kes on meie tarbijad? Mis on nende vajadused? Millised on meie tooted, mis vastaksid meie tarbijate vajaduste rahuldamiseks?
Prognoosi faasis kaardistaakse ära võimalikud arengud ja muutused turu -ja konkuretnsisituatsioonis ning klientide ootustes.
Määratlus, kuhu soovitakse turundustsükli lõpuks jõuda. Siin tuleb arvesse võtta ettevõtte üldisi eesmärke, võimalusi, turusituatsiooni ja trende.
Lähtuvalt eesmärkidest, meetmetest ning kaardistatud tegevustest, töötatakse välja turunduseelarve.
Tegevusplaan, milliseid meetmeid kasutatakse turundusplaani elluviimiseks ning valikud, kuidas seda tehakse. Traditsioonilselt kasutatakse 4 komponendist koosnevat turundusmeetmestikku: toode, hind, müügikoht ja turunduskommunikatsioon.
Tegevusplaan, milliseid meetmeid kasutatakse turundusplaani elluviimiseks ning valikud, kuidas seda tehakse. Traditsioonilselt kasutatakse 4 komponendist koosnevat turundusmeetmestikku: toode, hind, müügikoht ja turunduskommunikatsioon.
Turundusstrateegia koostamine (täispakett koos turundusplaaniga) 550€+KM
Turundusplaani koostamine (1 aasta) 350€+KM
* Hinnad on orienteeruvad ning sõltuvad konkreetsest projektist ning töömahukusest.